Artırılmış Gerçeklik Perakende Uygulamaları Ve VR Mağaza Çözümleri

Perakende sektörü, dünyadaki en büyük endüstrilerden biri ve küresel ekonominin omurgasında kritik bir unsurdur. Aynı zamanda, ortaya çıkan teknolojilerin uygulanması için mükemmel bir eğitim alanıdır ve Sanal ve Artırılmış Gerçekler için değerlerini göstermeleri için ideal bir yerdir.

Bu açıklığın sebebi basittir – Perakendecilik aynı zamanda ekonominin en rekabetçi alanlarından biridir. Pazarınız ne kadar iyi olursa olsun, güneşin altındaki yer için savaşmanız, müşterileri ikna etmeniz gerektiği yaygın bir bilgidir. Bu, perakende ticaret işini özellikle müşterilerin ilgisini çekmenin ve yeni markalar oluşturmanın yeni ve daha ayrıntılı yollarını bulmakla ilgileniyor.

Aynı zamanda, bu yeni teknolojilerin kurulmasına ve iş modeline uygun olmalarına yardımcı olmaktadır. Örneğin, sadece on yıl önce akıllı telefon bildirimi gibi bir şey fütüristik görünüyordu ve şimdi bir norm. Ve bu en azından online ve offline perakende alanındaki müşteri deneyimine eklenen pek çok şey yüzünden değildi.

Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Perakende Alışveriş Nasıl Çalışır?

Perakendede VR & AR, IKEA ve Lowe gibi devlerle birlikte gittikçe daha popüler hale geliyor ve bunun için iş davalarını sunmaya başladı. 

Perakendecilik, özellikle perakendecinin pazarlama alanı, Sanal ve Artırılmış Gerçeklik çözümleri uygulaması için mükemmel bir ortam gibi görünüyor. Bunun nedeni basittir – bildiğiniz gibi, pratik olarak herhangi bir ticari alanda AR & VR çözümlerinin uygulanmasındaki en büyük engellerden biri, bağımsız bir ürün olarak ayakta kalması için uygun iş modelinin olmamasıdır. Perakende alanında ise, durum biraz daha kolaydır.

Perakendecilikte iş yapan şey karlı olması için VR & AR çözümlerine ihtiyaç duymaması, önemli olan müşteri deneyimi.  Kalite, özen ve geniş seçenek yelpazesiyle ilgili markaları oluşturmakla ilgilidir. Sanal ve artırılmış gerçeklik, endüstrinin en yeni trendlere uyması ve modern kalması için yeniden şekillendirilmesi için tam da bunu yapabilir.

Ayrıca, hem artırılmış gerçeklik hem de sanal gerçeklik alışverişine olan talep, pazarlama uzmanları tarafından yaratılmıştır ve perakende bir iş adamı ya da kadın olarak sizler dalgaları sürebilirsiniz. 

Sanal Gerçekliği ve Artırılmış Gerçekliği Kullanan Perakendecilere Örnekler

Gelişmiş Mağaza İçi Deneyimi

Mağaza içi deneyim, AR & VR Çözümlerinin uygulanabileceği en iyi alanlardan biridir. Müşteri deneyiminin unsurlarından biri olan mağaza içi deneyim, müşteri deneyimini geliştirmek için AR & VR’nin navigasyon ve bilgi özelliklerini kullanabilir.

Bu nedenle, AR / VR perakende deneyimi potansiyel olarak Retail UX’i daha tatmin edici hale getirebilir. Hadi daha yakından bakalım.

Mağaza İçi Navigasyon

Mağaza içi navigasyon, müşteri deneyiminin en karmaşık unsurlarından biridir. Bazen fiziksel olarak çözülemez. Ancak, AR bunu çok daha kolaylaştırabilir.

İşte nasıl çalışır – AR yönlendirme, müşterinin bulmak istediği bir şeyin nerede olduğunu gösterebilir. Ayrıca, AR yönlendirme, onu kazanlar için bir nimet olan optimize edilmiş bir alışveriş rotası oluşturmak için uygulanabilir. 

Bir başka heyecan verici AR perakende yönlendirme çözümü, müşteri deneyiminin oyunlaştırılmasını içerir. Bu durumda, rota yalnızca ürüne değil, bazı hediyeler veya indirimler veya diğer hoş sürprizlere de yol açar.

Sending
Bu sayfa size yardımcı oldu ise puan verin
5 (1 oy)
BarkodSis İndir