Instagram Market Pazarlama: İşletmeniz İçin Nihai Rehber

Instagram, dünyanın en popüler sosyal medya platformlarından biridir. Kullanıcıların fotoğraf ve video paylaşmasına izin vermek için 2010 yılında kurulan uygulama, işletmelere ürünlerini ve hizmetlerini dünyaya pazarlamak için bir yol vermek üzere genişletildi. Haziran 2018’e kadar, ağ Eylül 2017’deki 800 milyondan aylık 1 milyar aktif kullanıcıya ulaştı .

Instagram her yıl, işletme sahiplerinin profiller oluşturmasına, takipçileri çekmesine, etkileşim kurmasına ve müşteri tabanlarına ilişkin anlayış geliştirmesine ve elbette ürün ve hizmetlerini satmasına yardımcı olan kapsamlı bir özellik ve analiz araçları listesi ile iş pazarlamasını daha kolay ve daha hedefli hale getiriyor. hız ve verimlilik.

İşletmenizi hızlandırmaya yardımcı olmak için, iş profilinizi oluşturmadan hedef kitlenizi oluşturmaya ve canlı video akışına kadar bilmeniz gereken her şeye kapsamlı bir taslak hazırladık. Bir gün içinde en iyi yaptığınızı yapabilirsiniz: Satmaya başlayın!

Bir Instagram Shadowban var mı?

Ama başlamadan önce Instagram Shadowban’ı anlamak iyi bir fikir olabilir.

Kulağa tuhaf geliyor, değil mi? Bir fotoğrafçının görüntülerinin bazı hashtag aramalarında görünmediği 2017’nin başlarında ortaya çıktı. Sonunda, bazı görüntülerin tüm aramalarda görünmediği veya farklı kişilerin aynı hashtag aramasında farklı içerik göreceği ortaya çıktı.

Instagram, hashtag arama sonuçlarına uygulanan bir algoritmaya sahiptir; bu, belirli aramalar için farklı kullanıcıların farklı içerik sonuçları görebileceği anlamına gelir. Aynı kullanıcı, farklı zamanlarda aynı aramaya bakarken farklı içerik bile görebilir. Terimin ima ettiğinin aksine, görüntüler üzerinde herhangi bir yasak yoktur.

Instagram’daki tek hesap kısıtlamaları, bir kullanıcının yayınları platformun normal kullanıcı aralığında olduğu belirlenen sınırı aştığında spam önerilerini içerir. Sizin veya işletmenizin kısıtlanmadığından emin olmak için aşağıdakileri yaptığınızdan emin olun:

  • ‘Takip et’ ve ‘takip etmeme’ sınırlarına saygı gösterin.
    Instagram kullanıcıları aşağıdaki 7.500 hesapla sınırlıdır. Bu sınıra ulaştığınızda, yeni birini takip edebilmek için birisinin izini bırakmanız gerekir. Instagram ayrıca belirli bir süre içinde takip edebileceğiniz kişi sayısını da sınırlar. Daha yeni hesapların saatlik veya günlük takip edebilecekleri hesap sayısı konusunda daha düşük sınırları vardır.
  • ‘Beğenileri’ 350 / saat ile sınırlayın.
  • Grup doğrudan iletilerini 15 alıcıyla sınırlandırın.
  • Mesaj başına 30 hash etiketi.
  • Yayın başına en fazla 20 kullanıcı etiketleyin.

Instagram İşletme Profilinizi Oluşturun

İlk olarak, Instagram uygulamanızın en son sürüm olduğundan emin olun. Öyleyse, sağ alt taraftaki profil fotoğrafınıza ve ardından sağ üst taraftaki ayar tekerleği simgesine dokunun. “İşletme profiline geç” i tıklayın.

Instagram İşletme Profilinizi Ayarlayın

Şimdi profili şirketinizin Facebook sayfasına bağlamanın, e-posta ve telefonunuz gibi iletişim bilgilerini eklemenizin, promosyonlar oluşturmanın ve daha fazlasının zamanı geldi .

Instagram Insights’ı keşfedin

Bu, yayınlarınızın gösterimleri ve erişiminden ayrıntıların yanı sıra profilinizden web sitenize gelen tıklamaların sayısını görmenizi sağlayan platformun analiz aracıdır . Analizlerden alınan sonuçlar, Instagram işletme profilinizi en iyi şekilde nasıl optimize edeceğinizi belirlemede size yol gösterebilir .

Instagram Gönderilerinizi Tanıtın

Daha fazla takipçi ve ‘beğeni’ almak için herhangi bir yayına dokunun ve “tanıt” bağlantısına tıklayın. Burada, tanıtımın kitlesini, bütçesini ve süresini ayarlayabilir ve Instagram’ın yayınlarınızı kimlerin yönlendireceğine karar vermek yerine kendi kitlenizi özelleştirebilirsiniz.

Instagram’da Ürün ve Hizmet Satış

İşletmeniz kurulduğuna göre artık satışa başlama zamanı. Instagram, seçtiğiniz hedef kitleye ürün ve hizmet tanıtmak ve satmak için hazırlanmıştır. Alışveriş için tasarlanmış Instagram gönderileri küçük bir alışveriş çantası simgesiyle belirtilmiştir . Bu, kullanıcıların beslemeleri arasında gezinirken tıklama yapmalarını sağlar. Tıkladıklarında, ürün adları ve ayrıntılarıyla birlikte açılır pencereler görünür.

Satın almayı etkinleştirmek bir sonraki adımdır. İşletme profilinize, kullanıcıları Instagram’dan web sitenize veya hesabınıza götürecek bir işlem düğmesi eklemek istersiniz. Orada rezervasyon yapabilir, ürün satın alabilir veya rezervasyon yapabilirler.

Şirketiniz ev temizliği gibi bir hizmet satıyor ve paspas gibi somut bir ürün satmıyorsa, sorun değil . Instagram, işletmenizi sonuna kadar yönlendirmek ve sonuçlarına değer katmak için işletmenizle potansiyel müşteriler arasında bağlantılar oluşturmak üzere tasarlanmıştır. Bunun gerçekleşmesi için Instagram feed’inizdeki her dokuz kare kümesiyle bir hikaye anlatmanız gerekir. Bu algoritma en iyi şu şekilde yapılandırıldığında çalışır:

  • Dört gönderi değer katmalı ve ideal müşterinize yardımcı olmalıdır.
  • Üç gönderi, ideal istemcinizle bağlantı oluşturmalıdır.
  • İki gönderi hizmetinizi tanıtmalı veya satmalıdır.


Bu içerik karışımı, takipçilerinizle iyi bir ilişki geliştirmenize yardımcı olur ve hizmetlerinizi onlara yönlendirmek yerine sizi tanımasına olanak tanır.

Instagram’da Reklam Ürünleri ve Hizmetleri

Sayfanıza trafik çekmek için Instagram, profilinizi kullanıcılar arasında artıran reklamlar oluşturmanıza olanak tanır.

Instagram reklamcılığının en temel biçimi, potansiyel müşterilerden onları platformdan itmeden değerli iletişim bilgileri toplayan potansiyel reklamlardır . Bu reklamları oluşturmak için üç kolay adım gerekir :

Instagram’da bir yayının tanıtımı.
Facebook haber akışları için Instagram reklamları oluşturma.
Facebook Ads Manager’da Instagram Hikayeleri reklamları oluşturma.
Instagram Hikayeleri reklamları , kullanıcının Instagram feed’inin üzerinde görünür ve reklam lansmanından itibaren yalnızca 24 saat boyunca görüntülenebilir. Bunlar, Instagram’da en iyi reklamcılık biçimini temsil eder ve marka ve ürün bilinirliğini artırmak, kullanıcı tarafından oluşturulan içeriği aramak ve indirimli satışları duyurmak için mükemmeldir.

Instagram Facebook reklamları , e-posta pazarlama hunileri oluşturmak için kullanışlıdır. Bunun için reklam dizisi dönüşüm huninizin ana hatlarını, açılış sayfası veya teşekkür sayfası gibi kampanya bileşenlerinizi hazırlamanız gerekir.

Instagram Hikayeleriyle Pazarlama

Instagram’da reklam yayınlamanın yanı sıra, işletmeniz marka bilinirliğini artıracak ve kullanıcıları ürününüzün veya hizmetinizin nasıl çalıştığına dair günlük yaşamda meşgul edecek Instagram Hikayelerine katkıda bulunmanın avantajlarından faydalanacak. Çevrimiçi hikayenizi geliştirmenin ilk adımı Instagram hikaye vurguları kapağınızı varsayılan görünümden markalı bir kapak görüntüsüne dönüştürmektir .

Bu özellik, hikayelerinizdeki önemli, eğitici veya eğlenceli içerikleri gruplandırmanıza ve kaydetmenize olanak tanır. 24 saat sonra kaybolan normal Instagram hikayelerinden farklı olarak, vurgulamalar Instagram profilinizdeki özel kategorilere kaydedilir ve siz onları silene kadar orada yaşarlar. Paylaştığınız benzer temalı Instagram hikayeleri için vurguları kapsayıcılar gibi düşünün. Hikayenize içerik ekledikten sonra, içeriği bu kapsayıcılardan birine kaydederek vurgulamayı seçebilirsiniz.

Ayrıca , kullanıcılara işletme profilinizle etkileşime geçmek için daha fazla yol sağlayan Instagram Hikayenize bağlantılar eklemeniz gerekir . Bu viral pazarlama kavramının bir kısmı Instagram yayınlarını işletme profilinizin Instagram Hikayesine yeniden eklemektir .

İşletme hesabınızı kullanarak kendi Instagram Hikayelerinizi oluşturup çıkardığınızda da aynı kavram geçerlidir . Bu önemlidir, çünkü Instagram uygulamasında daha fazla görünürlük elde etmenize ve insanlara daha fazla içerik tüketmelerine yardımcı olacaklardır. Instagram Hikayelerinizden gerçekten daha fazla değer istiyorsanız ve Instagram profilinizde içeriği yeniden düzenlemek istiyorsanız, birden fazla Instagram hikayesini kitlenizin rahatça bulabileceği uzun vadeli içerikle birleştirmenize olanak tanıyan Instagram’ın Öne Çıkanlar özelliğini kullanmak isteyebilirsiniz .

Instagram pazarlamasının bir başka popüler biçimi Instagram Takeover . Bu senaryoda, tek yapmanız gereken, bir etkileyicinin bir gün boyunca veya özel bir etkinlik sırasında düzenli yayınlar için hesabınızı devralmasını sağlamaktır. Bu sadece markanızı veya hizmetinizi takipçilerine göstermez, aynı zamanda işletmenize dış güvenilirlik de sağlar.

Anketler, takipçileri sorgulamanıza ve sonucu izlemenize olanak tanıyan harika bir Instagram aracıdır . Anketler, ürününüz ve hizmetiniz hakkında geri bildirim almak, her ikisi için seçenekler (hangi açlıklar için aç veya aç değiller), zamanlama ve iletişim tercihi (ne zaman e-posta almak isterler ve ne zaman almazlar?) Ve konular için iyidir gelecekteki blog gönderileri için.

Sending
Bu sayfa size yardımcı oldu ise puan verin
0 (0 votes)
BarkodSis İndir